Saturday 19 May 2012

Berita Artis


Ana Raffali Mahu Segera Timang Cahaya Mata

KUALA LUMPUR, 17 MEI 2012: Hampir tiga bulan bergelar isteri, penyanyi, Ana Rafali, 26, akui dia kini masih dalam proses perubahan untuk menyesuaikan diri dalam fasa perkahwinan bersama suami, Ahmad Aznaim Abdullah, 30.

Justeru Ana Rafali berkata, aktiviti seninya agak perlahan kerana dia kini mahu lebih fokus dengan keluarga dan rumahtangganya yang baru dibina.

"Memang saya agak senyap sedikit selepas berkahwin kerana saya sedang menyesuaikan diri dengan perubahan hidup saya sekarang yang sudah bergelar isteri.

"Lagipun rasanya, kami dalam fasa berbulan madu lagi kerana baru saya tahu nikmatnya perkahwinan ini.
"Malah saya sudah mula rasa perubahan pada diri saya yang kini mula belajar untuk bertoleransi dan bertolak ansur dengan pasangan hidup," katanya yang ditemui selepas sidang media Rercording Performers Malaysia (RPM), petang semalam.

Sungguhpun begitu, bagi melengkapi rumahtangganya yang baru dibina pada 25 Februari lalu, penyanyi lagu Kalau Berpacaran itu berkata dia kini mengharapkan untuk dikurniakan cahaya mata dengab segera.
"Saya datang dari keluarga yang besar, sudah tentu rasa janggal apabila saya dan suami sahaja berdua di rumah.

"Jadi saya minta orang dil luar sana mendoakan supaya kami segera menimang cahaya mata. Tambahan pula saya memang sukakan kanak-kanak," luahnya lagi.

Sementara itu, Ana memberitahu buat masa sekarang dia hampir menyiapkan single terbaru berjudul Lisa Jatuh Cinta yang dijangka akan keluar bulan hadapan.

"Saya menyepi bukan bermakna saya mahu memberhenti daripada bidang muzik sebaliknya saya kini sedang memperbaiki diri saya terutama dari segi vokal.

"Malah rakaman untuk single terbaru sudah pun siap. Cuma saya menunggu masa yang sesuai sahaja untuk ianya ke udara di radio," tambahnya lagi. Selepas keluar dengan single terbaru, Ana bakal menyiapkan album keduanya pula.

0 comments:

Post a Comment

FacebookMagazine. Powered by Blogger.