Friday 18 May 2012

Berita Facebook


Group Teruna Dara Di Facebook 3,556 Orang

Facebook?
Bila bercerita pasal facebook, ramai yang akan cakap facebook tiada batasan sempadan, apa yang kita nak luah, nak share , nak pamerkan semua boleh. Baru-baru ini, ada trend baru di facebook, iaitu group..group diwujudkan adalah untuk mengetahui berapa ramai yang menjadi pengikut kita bila setelah kita invite mereka kedalam group kita.
Fungsi group memang sama dengan profile kita tapi yang berbeza kawan-kawan kita dekat dalam group kita boleh jugak invite kawan-kawan dia yang bukan dalam friendlist kita.
Seperti yang kita sedia maklum terlampau banyak group diwujudkan di dalam facebook sehinggakan dah xtahu nak join group mana satu. Mr.FB terkesima sekejap dengan group yang satu ni, kebiasaannya group-group lain orang x ramai yang join, tapi berbanding dengan group ini, sejumlah 3556 orang rakan yang dah join group ini..
Nama dia pun agak perkampungan sikit “Teruna Dara” tetapi agak glamour di kalangan member-member group ini, apakah tujuan owner group ini mewujudkan group sebegini..
Tetapi yang Mr.FB respect, owner group ini melarang gambar-gambar atau video-video 18sx di pamerkan di group ini bagi menghormati si Dara yang join group ini. Bila rules dikeluarkan masih ada jugak budak-budak group ini postkan ayat-ayat lucah dan langsung tidak menghormati kaum-kaum Dara yang join dalam group ini.
Diharap Owner group ini memantau segala ayat-ayat yang telah di postkan di dalam group ini supaya tak timbul tentang masalah tak hormat diantara korang.

#kredit kepada owner “Teruna Dara” Group

Mr.FB

0 comments:

Post a Comment

FacebookMagazine. Powered by Blogger.