Thursday 17 May 2012

Fesyen




Fesyen tak kena?

Di ruangan ini kita akan menyingkap dan  melihat bagaimana gadis-gadis facebook berfesyen. Sebenarnya gadis mempunyai banyak pilihan pakaian cuma mereka kena tahu memilih fesyen yang sesuai mengikut umur mereka.
Zaman sekarang masih ada lagi gadis-gadis kita masih lagi memakai pakaian yang tidak sesuai dengan mereka..Bukan itu saja , gadis juga kena menggunakan make-up sepadan dengan pakaian yang digunakan…sebagai contoh, gambar ini menunjukkan cara berpakaian yang sepadan dengan make-upnya, walaupun ringkas tetapi Nampak cantik dan sepadan walaupun dengan hanya meletakkan make-up yang tak terlalu tebal.

Diruangan fesyan ini anda bolehla belajar bagaiman cara berpakaian yang elok dan sedap mata memandang..walaupun kita tidak mempunyai kecantikkan yang semula jadi tetapi kita boleh mengayakan pakaian dengan indah kerana anda sudah mempunyai kemahiran dan pengetahuan berfeyen.

Gadis facebook sekarang ramai yang ingin kelihatan cantik, tapi kenala dengan tempatnya, kadang-kadang kita tengok ada yang berfesyen tak kena dengan tempat..inipun masalah jugak, bayangkan kita pergi kenduri perkahwinan menggunkan skirt, apa pandangan orang ramai kepada kita? Dari itu, berpakaianla  kena dengan tempat sebab , ini menunjukkan sikap keperibadian anda…

Untuk post yang akan datang saya akan menunjukkan bagaimana cara berfesyen dengan menggunakan tudung pula…gadis bertudung pun boleh berfesyen sebab fesyen tanpa batasan…di harap ruangan ini dapat membantu anda untuk berfesyen

Selamat bergaya….:)




0 comments:

Post a Comment

FacebookMagazine. Powered by Blogger.